برد پیت بازیگر، ۶۰ ساله شد

ببینید | یک مشت بیشتر بزن!

برد پیت ۶۰ ساله شده است؟ سوال خوبی است، ولی حقیقت دارد. اگرچه ظاهر کودکانه او نشان از ۶۰ سال عمر ندارد، اما خب باید بدانیم که او حالا در دهه ششم زندگی‌اش است. اما حقایق جالب توجهی هم درباره او وجود دارد.
کد خبر: ۱۴۳۶۱۷۸
تعداد بازدید : 7

برد پبت قبل از اینکه یک ستاره درخشان در هالیوود باشد، راننده لیموزین بود. او یخچال را به آپارتمان‌ها منتقل می‌کرد و حتی در زمانی لباس یک مرغ غول پیکر را برای رستورانی به نام ال پولو لوکو پوشید.

طولی نکشید که توجه فیلمسازان هالیوودی به او جلب شد و فرصت بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی را پیدا کرد. خوئدش حالا می‌گوید خب طبیعی است چرا که برای تأمین هزینه دوره‌های بازیگری و اجاره خانه اش نیاز به پول داشت.

در سال ۱۹۹۹، پیت نقش تایلر دوردن را در فیلم باشگاه مشت‌زنی به تصویر کشید. این فیلم اقتباسی سینمایی از رمان چاک پالانیک به همین نام به کارگردانی دیوید فینچر بود. پیت برای این فیلم، آموزش بوکس و تکواندو دید.

همچنین برای طبیعی جلوه‌تر کردن بخشی از فیلم، پیت با برداشتن قطعاتی از دندان‌های جلویی خود موافقت کرد که در پایان فیلمبرداری ترمیم شدند. پیت هنگام تبلیغ باشگاه مشت‌زنی، گفت که این فیلم به بررسی تهاجمات شخصی به شخص دیگر نمی‌پردازد، اما گفت که برای داشتن یک تجربه، یک مشت بیشتر بزنید. فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شد و علیرغم اختلاف نظر‌های منتقدانه در مورد فیلم، به‌طور کلی عملکرد پیت مورد ستایش گسترده قرار گرفت. 

اولین بازی او در فیلم «سرزمین هیچکس» سال ۱۹۸۷ برای نقش پیشخدمت در یک مهمانی بود که حتی دیالوگ هم نداشت.
او با تنها با ۳۲۵ دلار راهی هالیوود شد. تقریبا همان زمان بود که اسم کاملش را کنار گذاشت و دیگر تبدیل به برد پیت شد.
بیشترین دستمزد براد تاکنون برای فیلم «یازده یار اوشن» به مبلغ ۳۰ میلیون دلار بود.
برد پیت با وجود اینکه ۳ بار نامزد دریافت جایزه بازیگری اسکار شده، اما هنوز موفق به دریافت هیچ جایزه بازیگری اسکاری نشده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها